Ayanorosa Blog

スペイン語&「アモールとあや」イラスト

MENU

Amor and Aya#010 これぞシックスセンス

スポンサーリンク

【アモールとあや Amor and Aya】

010 これぞシックスセンス -This is Sixth sense

sixthsense

※correct: Sixth sense

 

 

 

 

 

 

 

 

Next (第11話)!

aluaya.com

 

Previous (第9話)!

aluaya.com

Episode 1 (初回)!

aluaya.com

 

あとがき Afterword

↓海外フォロワー様のために英文を付けております!
I wrote in Japanese for the first half and in English for the second half.

今回は、私が出会い編で印象的な思い出のひとつ、私の第六感が働いたエピソードです。

当時ただの職場の一人としてしか見てなかった(お互いに)にも関わらず、アルさんのご両親がメキシコから来日すると知った瞬間に、

「将来、何かしらお世話になる日が来る…」と感じたんです。

 

まさかその1年後に本当にお世話になるとは思ってもいませんでしたが。

早すぎ!(笑)

 

直感は信じないようにしていましたが、あの感覚は不思議なものでした。

よく周りから結婚はそういったことがあるとは聞いていましたが、自分自身にもあるなんて。ご縁って凄いですね!

 

Here is one of my impressive events. I had a sixth sense at that time!!

 

At that time, we both were feeling that we are just work-friends.

But when he tald me about his parents, I immediately felt that I would meet them in the future. 

I didn't expect it to really happen a year later!

 

The fate is wonderful :) 

 

Thank you very much for reading "Amor and Aya"!

See you again soon!