Ayanorosa Blog

スペイン語&「アモールとあや」イラスト

MENU

Amor and Aya#005 相談相手

スポンサーリンク

【アモールとあや Amor and Aya】

005 相談相手 -I'm a adviser

amorandaya005

職場での交流会partyattheoffice

 

Next (第6話)!

aluaya.com

 

Previous (第4話)!

aluaya.com

 

Episode 1 (初回)!

aluaya.com

あとがき(Afterword)

↓海外フォロワー様のために英文を付けております!
I wrote in Japanese for the first half and in English for the second half.

 

前回からの続きで、職場の交流会(決起集会)での会話を描きました。

日本語での告白練習が終わった後、「実は好きな人いるんですー」ってアルさん。

え、メキシコで両想い?え、でも悩んでる?

これは聞くしかないでしょう!メキシコ人男性の恋バナを聞くのは初めてでしたので、私は興味津々でした。

誰かを想っているアルさん、面白がる私。

 

こんな私たちがのちに結婚するなんてね!

 

次回の第6話は、恋愛から少しそれて、ほのぼの思い出を描いています。引き続きよろしくお願いします!

 

Our first conversation was "I like you" as his Japanese practice. Then he told me about his real love feeling. I was very interested in his story! 

At that time I was working for support that office party, but I forgot during conversation with him (^^)

 

Thank you very much for reading "Amor and Aya"!

See you again soon!